Úvod / Nálezy

Vykopávka

14. 03. 2011 Autor: radysh 5676× 105
Posílám nález, který se podařil a myslím, že stojí za to.

 Autor: radysh

Komentáře

kim

14. 03. 2011, 13:48

kote

14. 03. 2011, 13:49

To bude komentářů.. různejch... Víc info by neškodilo

EsN69

14. 03. 2011, 13:49

toto je falzifikat da se koupit na nete za babku

Patriot

14. 03. 2011, 13:51

Už to začíná ..... tipuju to tak na 10 stránek... nejmíň

soptík

14. 03. 2011, 13:52

No....Kim ti k tomu dal ještě tři medaile :-)žádná fotka z terénu a ani žádné poutavé povídání.A první příspěvek a hned darovák.To hold někdo klikař To jsem zvědavej jestli tě přeřadí do nové kolonky Falsa a repliky.....

Novka

14. 03. 2011, 13:58

Nepotěšil jsi nás Radysh, ani mi tě nepotěšíme.

radysh

14. 03. 2011, 14:11

Nemám v úmyslu někoho těšit a psát nekonečné příběhy.Prostě je to vykopávka ze severu Čech - Hora sv. Kateřiny.Pokud máš zájem o repliku, tak to musíš do Polska.

radysh

14. 03. 2011, 14:14

Jinak....když jsi takový odborník, podle čeho jsi tak přesně poznal, že je to replika ?

Antares

14. 03. 2011, 14:16

Jé to bude zas hon na čarodějnice ještě že já pravej od repliky nepoznám, aspoň tu nebudu nikomu pro smích

Kajman1

14. 03. 2011, 14:19

No hlavně,že se dokážeš pohybovat v čase

jkmineral

14. 03. 2011, 14:20

gratuluji, na rozdíl od jiných je krásně zachovalý.

koholik

14. 03. 2011, 14:20

no...nechci nikoho hanit, taky se nevyznam v origo a neorigo, ale ten vnitřek se mě nezdá....na to, že by byl tak málo jetej je taky k pozamyšlení...

maraxp

14. 03. 2011, 14:36

Ahoj Edo
Jinak po dnešku je Hora sv. Kateřiny měsíční kopec *2
A propo co to je za prszýnek

kim

14. 03. 2011, 14:37

mládenci ač origo či falzum je to nález a to se počítá

duker

14. 03. 2011, 14:56

ORYGINALNY DAWNY PIERŚCIEN

ragnarog

14. 03. 2011, 14:58

No tohle tu už dlouho nebylo... Už se těším na tu diskuzi.

ragnarog

14. 03. 2011, 14:58

No tohle tu už dlouho nebylo... Už se těším na tu diskuzi.

rock in rock

14. 03. 2011, 15:00

To piękne dzieło kolegów. Przegrałem go, kiedy byłem w górach Katarzyny

AlexanderI

14. 03. 2011, 15:04

Opravdu nechapu jak nekoho může těšit když si koupi repliku a na webu z ni dělá vykopanej nález ... takovyhle lidi tu nemaj co delat ...

Marouš1

14. 03. 2011, 15:32

Já jen pro pobavení: Kámoš jich koupil 50 levejch a střílí je při služebkách po zemích českých prakem do lesa, to jsem zvědav kolik se jich letos objeví na DW.

luzak

14. 03. 2011, 15:33

radysh smůla tady to poznaj ale jestli jsi to kopnul tak upřímnou soustrast to musí být sklamaní

maraxp

14. 03. 2011, 15:39

Marous -nezlob se ale kamarad taky nemá všech 5pohromadě že.A ty asi taky ne když se s tím tady chlubíš.To mi k někomu jako ty kdo sem chodí už léta nesedí.... a připadal si mi jako rozumný člověk škoda

tetřev

14. 03. 2011, 15:46

maraxp-souhlas.

NeCrY

14. 03. 2011, 16:08

ale že jich bylo

lukis555

14. 03. 2011, 16:13

Ahoj, o originalitě vůbec nepochybuji, nechápu že to sem všichni cpou když se majitel na originalitu vůbec neptá. Závidím a gratuluji, jen by neškodilo něco víc napsat. No až najdeš další tak to naprav jen tak dál....

ŠMAX90

14. 03. 2011, 16:22

pěknej, ale chybí mi na fotkách foto pečetního sváru pod lebkou z vnitřní strany pokud tam teda nějaký je 

rott

14. 03. 2011, 16:31

Marous: jen a´t kolega střílí ringy dál...možu mu zajistit slevu na nákup dalších ringu...

to bude dobrá čuryna...

reznik

14. 03. 2011, 16:39

Obešel jsem z detektorem tutově zěměkouli,našel jsem lecos ale takovej profík a mistr hledač jako jsou tady to nejsem,asi přerazím detík o strom a začnu nakupovat na aukru

Pittbull

14. 03. 2011, 16:41

šumavák má pravdu.Příjde mi i slabší,měl jsi to lépe nafotit.

xpack

14. 03. 2011, 17:02

maraxp- Dobře napsano!! Lituju tech kteři ten Fake najdou, maji radost ze se jim povedl životni kop, a pak sem nakej BLAZEN napiše ze jeho mentalni kamoš je střili do lesa!!! .. Radysh- jestli jsi ho opravdu kopnul tak gratulace velika i kdyz to treba neni origo!!!

dobroděj

14. 03. 2011, 17:03

Pěknej kousek do skříňky.Komu jde o pravost,tak se dá docela dobře zjistit.Ale takhle bych to nelámal.Mám origo ponorku,dokonce z první série.Měl jsem z ní radost když jsem ji kopl,ale dnes si myslím že i kdyby to byla dobrá replika tak je to jedno.Nemám ji na kšeft.Mám jen dobrej pocit že je origo.

Kajman1

14. 03. 2011, 17:13

sešteluj si ten datum na foťáku.nevěřim,že někdo střílí prakem darováky do lesů.i kopie nejsou za dara.tenhle prste je jinej než ostatní hlavně tlouškou i rytí je jiný,to ale neznamená,že říkám,že je to levý.Nejsem odborník na darováky

fil

14. 03. 2011, 17:22

Skoro to vypadá na jméno Pückler...

Mazurek

14. 03. 2011, 17:23

jestli je dobrej tak je dobrej
Marous kdyby tvůj kámoš vystřílel padesát ringů jen tak do lesů a každý ho stál jen tři stovky to máme patnáct tyček.... to není v povaze českého človíčka rozhazovat hrstma
A jestli jo tak ať jich pár vystřelí i do mého

bratři v triku

14. 03. 2011, 17:42

Falsum či ne, ten pocit když jsi ho nalezl ti nikdo nevezme. A o to taky jde, ne?

Bobesak

14. 03. 2011, 17:56

jestli mohu poprosit Marousova kámoše o střelení jednoho ringu i pro mě k nám na zahradu s věnováním pro Bobesak. Díky moc
P.S. a nebude trvat dlouho a budu je už mít na všech prstech obou ruk.
Jinak hezkovej kop Radysh

Dark.Warrior

14. 03. 2011, 18:06

Nechci nic říkat, ale i příběh je chabý - byl jsem v horách včera (13.3) co by kamenem dohodil od Kateřiny a zem je stále jako šutr, takže pokud si ho doloval, tak si nad tím min. 30 minut života zanechal. Co se týká pravděpodobnosti - celkem bych tomu i věřil - v okolí vím o zajímavých nálezech známek divizí jako Totenkompf, Lajbštandarta...

hans.poa

14. 03. 2011, 18:15

radysh:u takových věcí obvykle platí,že to kdo nebyl přímo u nálezu,nevěří.Takže z těhle lidí nikdo.Já taky ne! Původ toho prstenu znáš jenom ty!

Bajo72

14. 03. 2011, 18:31

maraxp souhlas...takhle kopnu hovno a ještě IDčka Ahoj SS a darovací fake z polska...že si dá tu námahu a střílí fake prakem...asi jen pro pobavení kamaráda. .

KukiG60

14. 03. 2011, 18:43

jako sory ale když jsem koukal na darovak od šumavaka tak byl tak nak trochu jinej,ja mam kopiji a řekl bych že je naprosto shodná stim tvim darovákem!!!

Dr.Garret

14. 03. 2011, 19:05

Přiklánim se k názoru že je to fake i když já mám detektor měsíc a hned jsem kopnul zákopák Westwall 1939-40 a také na hoře

pepa_d

14. 03. 2011, 19:33

Marous jdi s tim blábolem taky do prdele,každej zasranej dluhama,auto na lízink,kůču na hypotéku a prstýnky po pár stovkach střílíte pro zábavu do lesa.No snad ti to ti náctiletí sežerou.Hnus .Prsten tenhle je mně ukradenej.

soptík

14. 03. 2011, 19:47

maraxp:no..mesíční ..to už je dlouho..už to bude pár let co jsme tam něco nachodily.A tyhle povídačky ?A teď o pejskovi ta tu dnes ješte nebyla.

soptík

14. 03. 2011, 19:49

Ještě mě napadlo...že to tam zahodil jeden z těch co tam zakopal tu jantarovou komnatu!Tak že hurá všichni sem...je tady všude.

maraxp

14. 03. 2011, 19:58

soptík -neboj hned jak to pujde jsem u Vás

maraxp

14. 03. 2011, 20:06

soptík -teda pro tu jantarovku a vystřelený darovák z praku.To bude žůžo

Krutor

14. 03. 2011, 20:08

O originalitě nic nevím, ale první příspěvek a hned darovák?.... Už jsem tu několikrát viděl podobné "první" příspěvky, ale minimálně je to podezřelé. Budí to ve mě dojem, že někdo zkouší, jestli mu to projde a jestli se někdo chytí... Pokud je to jinak, tak se nálezci omlouvám...

carcharon2

14. 03. 2011, 20:16

Tor Krutor:
pokud nedokžáš poznat originál od falza, ale jsi takový detektiv, že pochybuješ dle početnosti příspěvků tak jsi minimálně James Bond.
Počet oříspěvků není přece určující faktor k pravosti.
Mám taky ve sbírce kousky k pokoukání, ale právě kůli takovým přemejšlivcům je sem nedávám.

pepper

14. 03. 2011, 20:35

Dneska jsem byl hoďku na svém oblíbeném políčku a taky sem si dva kopnul.A ty jenom jeden to máš docela smůlu.

Guderian

14. 03. 2011, 21:19

nález na www-fakeaukro.cz ?

Hampr

14. 03. 2011, 21:19

Co nato říct , top 10 

KHF

14. 03. 2011, 21:24

U nás je toho tolik, že to věším na stromy, kdo by se s tím tahal.

hans.poa

14. 03. 2011, 21:26

Zevnitř jde vidět spoustu důlků po nekvalitním odlití.Starobní hniloba to rozhodně není.Voni ti Germáni by tak odfláklý prsten ani nepoužili k udělení.

Hampr

14. 03. 2011, 21:29

šumavák hovoř

Stejski

14. 03. 2011, 21:32

Podle počtu příspěvků bych to taky neurčoval,první den co jsem měl detik,tak se mi podařilo kopnout závěr na Mausera,bodák a ještě Werndla 1866,samozřejmě ne na jednom místě.A na DW jsem to ještě nedával,takže by to měly být kopie kdyžtak to sem zítra hodím.jestli jsi pokud nejsi Allus ,tak nález luxusní.

Hampr

14. 03. 2011, 21:41

Nebudeme závidět jeto o štěstí Zdar šumi

UCAdmin

14. 03. 2011, 23:02

Marous - tak to klobouk dolu... Lide jsou ruzni...

Nula78

14. 03. 2011, 23:37

Fotky na hovno, detail žádný. I o příběh nás radysh ošidil a to už je po druhé v tomto jeho příspěvku. Z počátku jsi Radyshi prskal a stál jsi si za svým. Proč tomu tedˇtak není? Proč jsou ty fotky tak hnusný? Proč jsi k tomu nedodal srdečný příběh o nálezu? Proč jsi to poté nasměroval na Horu Svaté Kateřiny? Proč jsi to nenapsal hned k příspěvku? Inspirovali tě dva zoufalci Gensel s Mužíkem, co hledají, nebo možná ještě hledají JANTAROVOU KOMNATU a ARCHIV SS? Nepříde ti to trapné? Na ty dva zoufalce zapomeň. Z těch si příklad neber. V 90 letech od nás nakupovali kopané sračky, které poté prezentovali jako své nálezy, se kterými se prezentovali v novinách a telce. Byl to chyták na sponzory, který fungoval!!! Tomu se říka geniální podvod, což se v tvém případě říci nedá.

stepe

14. 03. 2011, 23:45

Ty fotky jsou opravdu nepoužitelné k jakémukoliv názoru. Ale na druhé straně na doma dělaný foťák s optikou ze dna pivní flašky, který zapůjčil šumavák je to dobré.

Krutor

14. 03. 2011, 23:57

carcharon2: Jistě, že četnost příspěvků není faktorem pravosti, ale za poslední rok už jsem tady několik přinejmenším sporných věcí viděl (k tomu se vyjadřovali jiní) a nick byl zcela neznámý s jedním příspěvkem. Otázkou je, jestli nebyl vytvořen čistě kvůli jedné věci. Taky mě vadí to, že jeden člověk používá několik nicků. Zeptáš se na něco autora a odpoví ti někdo s úplně jiným nickem. Tohle je pro mě nepřijatelné. Jeden člověk, jeden nick - na tom se snad shodneme, ne?

Když už jsi se chtěl k něčemu vyjadřovat, tak jsi se měl vyjádřit k tomu, co jsem napsal, dává to smysl nebo ne? Ale ty mě srovnáváš s Bondem... Ty podle téhle, ne moc dobré fotky, něco poznáš?

Ty pěkné kousky sem nedáváš kvůli "přemejšlivcům" jako jsem já, ale z úplně jiných důvodů. Mně je fuk, co kdo našel a co s tím udělá, každému, co jeho jest, ale rozhodně nebudu řvát s davem, abych se za nějaký čas dozvěděl, že si ze mě někdo vystřelil.

UC-ADMIN: Lidé jsou různí... Nedávno tady někdo zveřejnil dvě německé známky, které vykopal, vyjádřil obavy o pravosti a hned ho spousta lidí začala obviňovat z šíření falz. Vzpomněl jsem si, že někdo na netu před časem uveřejnil jak někteří lidé "znovuosévají" lokality za účelem oblbování detektorturistů z ciziny. Tohle by mohl být také takový případ, nebo je to zcela vyloučeno?

K těm kazům uvnitř prstenu bych jen dodal, že ze zlatnického hlediska u tak masivního odlitku není problém "šmirglovacím válečkem" vybrat bubliny po odlití do mrtě a pokud by to nešlo, pak použít pájku a vyletovat je. To je v zlatničině běžná praxe. Nějak si neumím představit, že by do těch děr rytec něco ryl. Ten by to zlatníkovi hodil na hlavu!

FnuK

15. 03. 2011, 00:16

Tento prsten patří o 5 rubrik níže. Kopie až to buší do očí.

hoboes

15. 03. 2011, 00:37

Nejsem žádnej znalec ale pár falzu tohoto prstenu jsem už viděl a tenhle mi je značně připomíná.

Gerlach-G1

15. 03. 2011, 01:10

to je srandy s jedním prstenem

Dr.Garret

15. 03. 2011, 01:13

zA 300 kila na aukru..

tausig

15. 03. 2011, 03:54

boha jeho proč??? proč tohle sem dáváte...

todus

15. 03. 2011, 04:49

Dr.Garret tak za 300 kila bich nekoupil ani origoš , ale za  3 kila tak to je jiný kafe , ale to není podstatné , fakt je že se jedná nejspíš o falzu......

makak

15. 03. 2011, 06:32

Okolo podobnejch nálezů se tady melou pořád stejný nesmysly.Kdejakej trouba si přisazuje,když to najdu,nechám si udělat od znalce v Německu expertizu a potom to s ní vystavím na odiv,není zase tak drahá a třeba pan Baldes,který celá léta pracoval ve voj. archivu a skutečně je uznávaný tohle zhodnotí,dostaneš papír s fotkou a je po ptákách.

Marouš1

15. 03. 2011, 09:19

To all: co si dělá můj dlouholetý kamarád je jeho věc, to si před něj mám kleknout, nebo ho vyfotit a poslat všem mrcasníkům na prohlédnutí.
Prostě to má jako poslání a zábavu, sám si naběhl na povídačku o zaručeném originálu vykopaném v lese a stálo ho to dost peněz. Holt nemá hypotéku ani lízing a nějakých pár tisíc za 50 ringů mu za to třeba stojí, hlavně to jsou šitky na kterých pozná každý mrcasník, že nejsou OK.

ignis

15. 03. 2011, 10:41

Myslím, že každý hladač by si maj nájsť aspoň jeden svoj darovák. Tý lepší aj dva.

Parrmen

15. 03. 2011, 10:47

Mě se na Radyshovi líbí,že tam nafotil i jméno a nedělal s tím vědu. Nevím kolik prstenů s tímto jmenem se dá sehnat jako fake. Já bych na Mělnicku byl rád i za falso.

radysh

15. 03. 2011, 14:54

Některé komentáře jsou opravdu od srdce. Koukám,že se kvůli jednomu prstenu dokáže spousta lidí pobavit.Prsten vykopal kolega asi před 10ti lety v okolí Kateřiny.Je vidět, že někteří Kateřinu znají jen podle ,,pokladu,, a nejsou tam jen samé kameny.Ani urážky o zakoupení někde na netu mě neurazí.Je to váš názor a nikomu ho neberu. Vím dobře, že replik je spousta a proto nechápu, jak může někdo věřit, že je to ode mě zkouška. Je vyčištěný, jelikož mi leží doma a dal jsem ho sem proto, že jsem chtěl slyšet názor lidí, kteří těmto věcem rozumí a třeba poradí. Což zřejmě ne všichni pochopili. Ale i tak díky.

Margot19

15. 03. 2011, 15:09

Strč si tu repliku do prdele, stimhle smejdem aspon me neohromis. Vnitrni rytina smejd, symboly na obvodu to se nebudu uz ani zminovat. Tohle bych proste smazal. A jete vic smesne ze sem nakraci nejakej panacek vystavi prvni prispevek na darovak, bez fotek z terenu ci pribehu. pak dodá ze prsten nasel kamarad pred 10 lety Tvl tyhle pastiky ti mozna sezerou na aukru za 600-900 Kč za kus

Antares

15. 03. 2011, 15:15

Chlapi že si s tim děláte hlavu, Když to sem chce dát tak to sem dá, a vaše názory mů můžou bejt s prominutím u prdele. Jestli je to originál nebo ne o to přece nejde. Pochlubil se s nálezem, pochlubil, a jestli mu to někdo závidí nebo opravdu pozná že jde o šmejd tak jeho to absolutně nemusí zajímat. Hezký na tom je akorát to, že tady krásně vidíme jak rozmanitá je různorodá je obec hledačská. Někdo by ho pověsil za to co si dovolil, někdo z toho má srandu a někdo mu upřímně pogratuluje. No neni to hezký? Já ho najít dám ho sem taky, a ať si každej říká co chce, doma ten prsten chleba žrát nebude a zbohatnout se na něm taky nedá.
Ale 70 příspěvků je málo, kolegové snažte se 
A ty radysh, vykašli se na všechny možná si to myslel dobře možná ne, ale nikomu to neublíží a my si máme aspoň o čem povídat.
Ať se ti dál daří.

spion

15. 03. 2011, 15:40

"jelikož mi leží doma a dal jsem ho sem proto, že jsem chtěl slyšet názor lidí, kteří těmto věcem rozumí a třeba poradí. Což zřejmě ne všichni pochopili."
tak tomuhle nerozumim, seš si jistej originalitou, nebo nejseš? Jaký rady nebo názory ohledně darováku si představuješ? Touhle větou si naznačil, že to nebude tak čistý.

rott

15. 03. 2011, 15:48

radysh: pokud chceš slyšet k ringu názory odborníků tak bys ten ring měl nafotit líp,jak vnitřek tak vnějšek a hlavně spoj pod lebkou z vnitřní strany

tak se nečerti nad komentařama, fotit umíš tak ho nafoť ještě raz a pošli znovu

milwaukee

15. 03. 2011, 18:43

Antares -----

milwaukee

15. 03. 2011, 18:50

Proto sem nic nedávám , protože já mam radost už jen proto že se mohu projít po lese , atd. a pokud něco najdu je to ještě krásnější , a né řešit tohle všem mnoho zdaru a  hodně ke hledání .

milwaukee

15. 03. 2011, 18:52

Antares -----

jkmineral

15. 03. 2011, 19:51

http://www.dolin.estranky.cz/clanky/historie---clanky-o-technice/darovaci-prsteny-ss.html

jkmineral

15. 03. 2011, 19:54

dovolil jsem si zde vložit článek Dolina, jsou tam známá jména
kopií. Protože jsem dost prstenů z Polska kamarádům přivezl do sbírek vím, že toto jméno je zatím ojedinělé a těžko se s výrobcem domluvíš, aby Ti něco vyryl.

kozuuch

15. 03. 2011, 21:20

totální brak, podvrh, ani to dál nebudu komentovat. Jen se divím administrátorovi webu, nemá rozum, doposud jsem věřil, že to jsou profesionálové...

stepe

15. 03. 2011, 22:36

Otto Gahr by asi plakal, kdyby mu nějaký zlatník vysekal do zbublaniny písmena a čísla ve stylu "každej pes - jiná ves". Jinak pokud je kvalitní kopie, nelze ji již v dnešní době rozpoznat. Navíc pokud se dá jméno do souladu se seznamy a působením osoby, má padělatel vyhráno. Nenamlouvejme si, že jsme Všeználci, tady se dají poznat jen evidentní zmetky, ale se super falsifikáty je trh jinde a chudý hledač si k nim nečuchne. A vyrábějí se jako kusovky i u nás s rytím jména dle požadavku - ne jako v Polsku seriovky, kdy kýbl prstenů má jen jedno jméno a druhý kýbl jiné. A spojovasí šev pod lebkou je u lepších kopií u všech, stejně jako pájená lebka jinou kvalitou pájky s oxidací. To už je dávno standard všech lepších padělků.

dolin

16. 03. 2011, 12:53

Ale co je hezký! Autor ví sám jak k němu přišel.....Himmler je tu alespoň v nezkrácené podobě,...

Já mám jen pocit, že tu se vyskytující němci měli v dubnu a květnu 45 uniformy samou insignii (nejlépe od 3-4 zbraní zárověň....nejlépe ty pro ČSR nejběžnější jako ponorky, minonosky, letadlové lodě....Thule...), samo vše od SS, SA a SD,..případně i kombinací dvou naráz.....nejlépe divize Totenkopf (je jedno jestli SS, SA, SD nebo WH), ...dále měli všichni tak 7 až 12 náhradních opaskových přesek ke každé této zbrani a byli to důstojníci vyzbrojení několika nejhezčími kordíky a mečíky, tak jako 3 (samo že SS) Musketers. Dalším poznávacím znakem bylo množství Mutterkreuzů co měli u sebe od maminky v torničce....typuju tak 5-6 každý vojcl....a teda nechápu, podle toho co těch mutterů v poslední době je, že se nejmenuju Heinrich...

panzer1

16. 03. 2011, 16:00

dolin//

jkmineral

16. 03. 2011, 17:35

radysh: když už nic jiného, tak jsi se dostal do Top 10 

wessel

16. 03. 2011, 20:07

Už sem zase někdo dal tohle jo..

UCAdmin

16. 03. 2011, 22:08

kozuuch - osobně se mě na prstenu také nezdá několik věcí, ale rozhodně nejsem expert přes darováky. Jeden jsem taky kopnul, ale abych na 100% podle fotek poznal jestli se jedná o orig. či kopii tak jak jsem psal nejsem expert. Pakliže by jsme měli být schopni přesně identifikovat veškeré nálezy, které jsou zde na DW včetně určení pravosti tak to bych sám před sebou smeknul klobouk... Takže to chce trošku více soudnosti
Kdo si bude chtít nastudovat něco o těchto prstenech tak doporučuji tyto články:
http://www.detektorweb.cz/index.4me?s=show&i=19903
http://www.detektorweb.cz/index.4me?s=show&i=19980
http://www.detektorweb.cz/index.4me?s=show&i=20084

Mirek D.

17. 03. 2011, 14:58

dolin- ne tak doslova, ale vezmi v úvahu, že zde končila válka, co měli ještě u sebe, zůstalo tuna....Začátek války a pohraničí, nelze opomenout, dále trofeje, které rusy táhli z Berlína a pohazovali do svých lagerech, prostě na military, jsme zem zaslíbená.

wessel

17. 03. 2011, 21:57

Je třeba ale vzít v úvahu, že kopií je vyrobeno daleko víc než originálů, pokud kdy vůbec nějaké byli. Tudíž pokud najdete tenhle prsten což se stát může, lze předpokládat že se jedná o kopii ztracenou např. hledačem.

www

17. 03. 2011, 22:50

SOUHLASIM Z KOZZUCHEM TOTALNÍ SRAČKA HOD TO DO KANALU
A ADMINISTRATOROVI WEBU JE NEJPIS DILETANT TOTALNÍ ŽE TO SEM DÁVÁ

pliza27

18. 03. 2011, 05:39

www: trochu nechápu tvou reakci vůči adminovi ? To by bylo řevu , kdyby tu bylo polovina příspěvků , keců o cenzuře a podobně . Prostě tenhle web děláme my všichni svými příspěvky i reakcemi na ně . Ty svou reakcí jsi upřimě řečeno úroveň webu moc nezvedl

SMITY

18. 03. 2011, 06:39

pliza27: Asi tak nějak

spion

18. 03. 2011, 09:34

radysh se přestal ozývat, takže tím pádem je případ vyřešen

MartinDW

18. 03. 2011, 13:15

www: Nejsme tu od toho abychom posuzovali nálezy. Tento příspěvek splnil obecné podmínky pro zveřejnění. Nejsem odborník na tyhle prsteny a myslím, že je i trochu troufalé jej posuzovat podle fotek. Od toho jsou opravdoví odborníci. A jak píše pliza27 - úroveň webu děláte i vy, svými komentáři, tak potom nebuďte naštvaní, že sem nikdo neposílá nic zajímavého. Za chvíli se tu bude řešit i pravost vršků od piva.

www

18. 03. 2011, 20:32

pliza27 -je mi jedno jesli jsem zvedl nebo nezvedl nákou uroven webu když keždej měsic jsem dá nikdo darovák a tvrdí že ho vykopal zachvíly jich tady asi bude jako winterhilfe a tento web je o nálezech a tento darovák je FALZUM tak nepiš nesmisli

baxters

19. 03. 2011, 10:05

Radysh alias ALUSS stejny človek stejný šunt jako vždy,No coment

Margot19

20. 03. 2011, 23:35

baxters: --- moje slova :D

nositel

21. 03. 2011, 10:00

V naprostém souhlasu s MartinemDW . Nositel

www

22. 03. 2011, 22:04

naprostý nesouhlas velmi zdařilá replika

Jenn

23. 03. 2011, 07:33

Krásná replika, jen tak dál, na aukru ho jistě za pár stovek prodáš.

Degrelle

24. 03. 2011, 19:20

Proč pořád ubývá příspěvků ??

kpt

25. 03. 2011, 23:42

Jak je možné,že když sem dá darovák Beax,tuším 3 (?),tak nikdo podle fotek nepochybuje o pravosti.Ale u Radyshe je to šméčko.Tomu teda nerozumím.

ferru

04. 07. 2011, 01:37

Jak to muze byt v TOP ? omg replika.

Sudetenland-Nord

05. 09. 2011, 09:56

supr nález,blahopřeji,takový mam taky,našel jsem ho v poštovní schránce,ale předem jsem musel poslat 250.No - pán psal :Ale proše paně ten buze akurátni na vaše ruky.Mam strašnou radost,že takovejch nálezů bude pořád dost a dost,příště můžem dávat k fotkám rovnou odkaz na prodejce.............teda vlastně lokalitu

elanek28

17. 10. 2011, 13:08

Zdar všem, mužu se jen zeptat jak to poznáte že to je Falzifikát?? Docela by mě to zajímalo páč se vtom nevyznám. jeden takovej darovák mi chlápek nabízel asi za 15 stovek ale nevěděl sem jestli to má opravdu takovou cenu a navíc se vtom nevyznám.|Díky Eli