Úvod / Články

Ako vyzeraju na Slovensku zlocinci

04. 02. 2014 Autor: BLONDI 8905× 96
Najvyssie stadium debility alebo ako vyzeraju na Slovensku zlocinci. Ako v Cechach tak aj na Slovensku mame obdobne problemy - banda podvodnikov nam vladne, oni a ich posluhovaci nas okradaju, policia chrani a pomaha iba urcitej chranenej skupinke obyvatelstva, zlocinnost a nezamestnanost stupa, danove zatazenie sa zvysuje - skratka je to horsie a horsie.

Ale pozor -na Slovensku policia, sudy, prokuratura a zakonodarcovia zaznamenali obrovsky a nevidany uspech o akom v Cechach ani nesnivate. Po dlhorocnej mravencej praci vysetrovatelov, politikov, patracov a podobnych organizacii sa podarilo chytit toho, co to tu vsetko zapricinil. Je neuveritelne, ze takyto uspech zaznamenali prave na Slovensku, kde v podstate nic nefunguje (okrem okradania obyvatelstva a rozkradania majetku). Ked sa tato sprava dostane do sveta, aj situacia v Ukrajine a v Syrii budu povazovane za bezvyznamne spravy.

Ale podme k tomu pachatelovi - jeho tvar zatial nikto nepozna, jehom meno sa nesmie zverejnit. Avsak na svete su policajne snimky (vid dolu) a popis tej neuveritelnej akcie. Dotycny pachatel ma 24 rokov a pochadza z Brezna. Policia ho po dlhodobom patrani zadrzala nahodou a po vykonanej domovej prehliadke nasli u neho priam neuveritelne veci jednak nebezpecne a jednak obrovskej historickej hodnoty.

Prve fotografie su kvalifikovane ako nedovolene ozbrojovanie. Bolo to neuveritelnych niekolko sto kusov ostrej municie. S touto municiou by sa dali napachat neskutocne zlociny nielen na Slovensku, ale aj v celom svete. Je tu podozrenie na teroristicke umysly resp. na spolupracu s IRA alebo s Al Kaidou, ktore chceli za tuto municiu zaplatit obrovske sumy penazi. Municiu mal pachatel uschovanu od skoncenia 2.sv. vojny v zemi, aby ju slovenske policajne organy nemohli objavit.

Dalsie fotografie priam vyrazaju dych. Su to archeologicke artefakty nevycislitelnej hodnoty. Odbornici sa doteraz nedokazu zhodnut, z akeho pochadzaju obdobia a ci patrili Alexandrovi Velkemu, Attilovi alebo Janosikovi. Podla najnovsich informacii by to mal byt slavny Janosikov poklad ktory nakradol vo svojej dobe bohatym Slovakom.

Dost bolo srandy - na zaver nieco vazne na zamyslenie : dotycny chlapec je obvineny, bude mat teraz sud a hrozia mu 1-5 rokov nepodmienecne!
BLONDI

Komentáře

drachir1

04. 02. 2014, 09:39

Hm ... smutné čtení.

colerko

04. 02. 2014, 09:41

Hezká sbírka, ale kdyby všechno odevzdal a ty patrony prodal tak neměl takové problémy. . Je to nesmysl

Sajda

04. 02. 2014, 09:44

Historie se opakuje, znáš to, konstrukce zločinu jak v 50tých letech...

Tayla

04. 02. 2014, 09:45

no co na to říct snad se ty naši dementi u kormidla nebudou opičit po bratiach a nechají nás ještě kopat, a to mohl dostat až 8 let ne?

Indyana

04. 02. 2014, 10:01

No co dodat v SK jsou lidi fakt chudáci.Mají Euro,mají minstra vnitra dementa. Co po jednom případu střileni hned ukázal na majitele ZP jako na největší zločince.A pak užsně dementní zákonodáce co udělaj z hledaču stejně nebezbečné lidi jako z vrahů.

Indyana

04. 02. 2014, 10:07

Alspoň že s menšinou tam zacházeji tak jak se má.Kdo nepracuje ať nejí.

severák

04. 02. 2014, 10:12

Se někde dotyčný zase pochlubil s tou municí ne?
A weby jsou sledovány hoši.


Stavinoha

04. 02. 2014, 10:14

jj dneska je možný úplně všechno :(

Peca WW2

04. 02. 2014, 10:17

Vaši poslanci se s touhle dementní změnou zákona opravdu vyznamenali. Nejen, že archeologové můžou teď tak akorát plakat a vzpomínat, jak se jim rozrůstali muzejní sbírky a měli co publikovat, ale navíc ještě zavírají chudáky, kterí si z lesa odnesou trochu šrotu. S tou hromadou rezavých mauserů by jistě mohl zvrátit poměr bojujících sil v Sirii. Je naprosto absurdní, že za krádež milionů hrozí pachateli menší trest, než za vykopání několika RU mincí na poli, kterých byly vyraženy stovky milionů a válí se po celé republice. To už se vůbec nebavím o dalších absurditách, vyvolaných touto změnou zákona, jako třeba pyrotechnici, kteří by nejdřív zřejmě měli nebezpečnou munici jako archeologický nález zavést do muzea. Tam by pak archeolog rozhodl, zda si odjištěnou minometku zařadí do muzejní sbírky, nebo ji mohou pyroši zlikvidovat V tomhle s vaší poslanci opravdu předvedli.

Beowulf

04. 02. 2014, 10:19

Tak to mužou v Čechách rovnou zavřít najdenou 40 tisíc lidí co má doma detektor a pár takovýchto zoufalých nálezů.

Peca WW2

04. 02. 2014, 10:21

A to už se vůbec nebavím o tom, že mezi těmi vzácnými archeolobickými nálezy na fotkách, které byly mimo jiné v původním článku přesně spočítány, je na první pohled řada věcí, které nejsou archeologickými nálezy ani podle vaší stupidní úpravy ( např. komančské mince atd.)

Filip12

04. 02. 2014, 10:24

Neřeknu, tu munici tam mít nemusí, ale proč fotí i ty ostatní "obyčejné" předměty, kde polovina z nich jsou soc. mince a podobně Nic vzácnýho co patří do muzea tam nevidím, tak proč by mu to měli brát
Některé věci nepochopím

Vrky_cz

04. 02. 2014, 10:28

kreténi se najdou všude.. u nás je jen otázkou času, kdy to tady také zakážou

bruno

04. 02. 2014, 10:33

Nevím, co na to říct. Jestli se tomu smát, nebo brečet. Měli by jsme si zvyknout, že policie ( a vůbec celý tento dnešní systém )půjde po nás - prostých, obyčejných lidech. Vždyť co jiného mohou tyto složky dělat, když to je všechno ( soudy, státní zastupitelství, policie, armáda, ministerstva, krajské úřady... ) jeden propletenec? Na ty velké ne že nemají, ale nechtějí na ně mít, protože v tom jedou prostě všichni a námi - prosťáčky, odvádějí pozornost od ožehavých témat. Každý systém se vozí pouze po těch obyčejných. A koho taky vlastně honit, když všechno už je na Kypru, Seychelech, daňových rájích..? Ano, té munice tam má dost. Ale hrozit člověku hned vězením jen proto, že je milovník klidu, pohody, vycházek do přírody, historie ... a přitom najde patrony?

drachir1

04. 02. 2014, 10:38

A co na to takový náš pán Janoušek? ... nějaké ticho !!!

Jenn

04. 02. 2014, 11:01

Doufám, že si z toho vezmou chlubílkové příklad a budou řádně vše strkat na web, aby to policii usnadnili.

honda2

04. 02. 2014, 11:01

Smutné čtení, ALE
Podle vydaného článku tento šohaj tuto shnilou munici vykopal v lese a nacpal do batohu. Tady udělal první velkou kravinu, na kterou se tady neustále upozorňuje-NEBRAT munici.
Co s ní chtěl trouba dělat? Po cestě domů náhodná policejní kontrola. No a stačí jedna vybraná pošta někde v okolí, vy jste v blbý čas na blbém místě a tak vám prolezou auto. Že se podívaj do batohu je namístě. A tu pro ně BINGO- bágl plnej munice.
Že následuje domovní prohlídka je snad samozřejmostí. Tam vám cajti seberou, vyfotí a předloží médiím fotky F1(maketa za 100 na vojenských akcích) a pochlubí se, jakého dopadli teroristu.
Pro ně další úspěšně vyřešený případ a ty oni potřebují.
Takže pro mne je to smutné, ale kdo chce kam .................

joeblack

04. 02. 2014, 12:28

Všeci ste na omylu. Ten klučina si posral život hlavně tím artefaktem na posledním obrázku. Ta klíčová dírka je klíčová, protože nikdo neví co všechno s ní mohl vidět a za určité dveře se nekouká.Mě stačilo, když sem si přečetl, že policajt u nás není důvěryhodný svědek a když mě chytne u vraždy, tak vlastně stejně jako by nic neviděl a zvlášť ,když se mu i přiznám.Zase to má výhodu ,když mě chytne jak tahám zlatej poklad.Nedokáže mi nic, protože nic neviděl.Ale klíčová dírka je svinstvo.Co když ten dotyčný tu dirku odmontoval nějakýmu papalášovi ze dveří ?

Indyana

04. 02. 2014, 12:49

msf:to víš body se musej honit a plnit....takové dw,aukro a podobně je pro ně ráj

Honza 33

04. 02. 2014, 13:09

Tak tak včera sem někdo hodil odkaz na tuhle zprávu ze zahraničí,a kroutil sem hlavou taky.kluk má trable pro pár náboju co tam měl nechat , a ty jeho desítky "archeo"nálezu co přechovával no zase sem chcal maggi,sem zvědav kdy se to pardon díky dw , aukru atd... posere aj u nás, tedy pardon díky debilním jedincum.

Indyana

04. 02. 2014, 13:14


krovacek 1:jak už bylo napsáno počkej co na nás upečou v Bruselu

Nýmand

04. 02. 2014, 13:20

Jsme jen malý krůček od schválení podobného zákona jako je na slovensku.
Za pár nesmyslných blbyn až 10 let jako úkladná vražda. U nás je vlastně vše co uděláte kolem 5 až 8 let. Za nastříkání sprejem třeba Dru na barák, za vraždu nebo nedovolené ozbrojování i za sražení chodce, který nepředpokádaně vběhne z mezery mezi vozy přímo pod vaše kola.
Nikdo se s obyčejnýma lidma nesere. Je to snadná kořist pro vykonavatele! Věc pouze mafie a obrovské korubce. Zastírají se tím věci, které nesmí být vidět a tím se přesměrují oči ovcí tam kam je potřeba!!
Demagogie a šikana národa se jen bude prohlubovat.
Je mi líto onoho hocha, a bzy to čeká i nás!!!

stetien

04. 02. 2014, 14:04

Práve čítam na tvnoviny že další chlapík si narobil problémy v Bolerázi .

Indyana

04. 02. 2014, 14:10

http://www.topky.sk/cl/10/1376940/Muz-sokoval-archeologov--V-dome-ukryval-nalezy-nevycislitelnej-hodnoty

ssgti

04. 02. 2014, 14:20

no a dnes par minut stara info zo slovenska : http://aktualne.atlas.sk/mladik-mal-v-dome-archeologicke-nalezy-nevycislenej-hodnoty-hrozi-mu-vazenie/dnes/regiony/ dalsi pripad a vsimavy archeolog

Honza 33

04. 02. 2014, 15:30

Co najdeš a je to pod rok45 musíš odevzdat , to platí aj u nás stejně jako před zákazem na SK.Ach joooo klucí fakt tohle naše chlubení a ukazování nálézu na zdejší sociální síti přilevá jen hořlavinu do ohně!A ještě to pořádně nezapomente nakládat na FB.

Honza 33

04. 02. 2014, 15:33

Sem rád že sem na to taky přišel.Mír všem

MIRI

04. 02. 2014, 16:10

BLONDI: ber to tak, aj ľudia na Slovensku sú ... Možno za vidinou ohlásenia hľadajú svoju úbohú cenu. Aj tak podľa mňa toto nebola náhoda.Takáto nahlásená prkotina. "Chudák" bonzák".

cernunos

04. 02. 2014, 16:13

Jako pobavil jsem se pěkně při čtení BLONDIHO příspěvku,ovšem nakonec převážil smutek nad nespravedlností ve(a nejen slovenské) společnosti.Jak se takové věci můžou dít,když je demokracie a většinové společnosti se takové projevy debility státního molochu nelíbí??Kde je v tom logika a kam až to zajde?

simi886

04. 02. 2014, 17:25

Dnes bude na TV Markiza este jeden zloduch. kukajte spravy. slovensko je obycajna hnojova jama.

fany1

04. 02. 2014, 17:46

Že by toto:
http://tvnoviny.sk/sekcia/domace/1742791_archeologicky-nalez-storocia.-mladik-z-bolerazu-doma-ukryval-hotovy-poklad

simi886

04. 02. 2014, 19:14

ano to 

Vojtaci

04. 02. 2014, 20:17

Neumím si představit nějaké dokazování - čistě teoreticky - někoho chytnou na lokalitě s předměty, řekne, že se je chystal cestou domů odnést do muzea - nic mu nemůžou. Najdou něco u něho doma, řekne, že to koupil na burze. Nemůžou vám dokázat opak. Tvrzení proti tvrzení. Nic zásadního vám dokázat nemůžou... Já jsem zatím docela v klidu. Pokud někdo najde depot stříbrných mincí a neohlasí to, ať ho klidně zavřou... ale kvůli pár hovadinám... Jak už tady někdo napsal - dneska je detektor skoro v každé domácnosti, museli by zavřít tisíce a tisíce lidí... U nás zatím vítězí zdravý rozum a já věřím, že to tak zůstane... Navíc archeologům je detektoring taky poměrně prospěšný... že někdo něco nenahlásí... co by naši zákonodárci chtěli? 10% nálezného, o které se člověk musí se státem soudit? Ať udělají legislativu jako je ve Velké Británii a bude odevzdávat každý... Kriminalizace tohoto koníčku je nesmysl... a je pravda, že je u nás bordel... ale alespoň zbytky zdravého rozumu tu jsou... jsem prostě životní optimista... zatím jsem si zachoval optimismus i při práci ve zdravotnictví, takže myslím, že už mi ho nevezme nic... myslím, že to tu bude v pohodě jako do teď.

Jurys

04. 02. 2014, 20:42

Díval sem se na ty zprávy na Markíze.... Škoda že tu není zvracející smajlík.... Čekal sem že nakonec řeknou kdy toho "zločince" přitlučou na kříž. Upřímně vás lituju Slovenští kolegové.

Takaru

04. 02. 2014, 20:57

Rád bych se dožil doby, kdy takovéto případy absurdního bezpráví a zvůle státní moci na obyčejných lidech budou už jen trpkou vzpomínkou.
Zastávám názor, že lidský život, stejně tak jeho svoboda a důstojnost jsou jediné a nejvyšší skutečně nevyčíslitelné hodnoty. A tedy jakákoliv aktivita statní moci typu za těch pár stříbrňáků a trochu zrezlé munice, pár měsíců, let natvrdo, je pro mě zcela nepřípustná a jasně jen dokazuje, že je třeba podobné tendence už v kořenech vymýtit. Diskutujme, klidně se i občas pochlubme, historicky cenné věci poctivě odevzdávejmě (pochopitelně za příslušnou odměnu) a snad za pár let bude lépe.

Lukas87

04. 02. 2014, 21:01

TO je smutny Ale nejvic me rozsekalo jak v ty reportazi rikaj ze ma detektor kterej si ani archaci nemůžou dovolit a on je tam ACE 250 to jsou asi pekny chudaci ty slovensti archaci

Lukas87

04. 02. 2014, 21:08

jo a ze prej zadnej archac nenajde tolik minci za celej život co on ma doma........................... To se sam priznal ze to sami rozkradaj a nic nedopotuje do muzea...protože 100 minci najde fakt kazdej

Sana Mens

04. 02. 2014, 22:00

http://www.piestanskydennik.sk/rubriky/spravy/aktualne/policajti-zaistili-archeologicky-nalez-sokujuceho-rozsahu-16472/

Pesimista

04. 02. 2014, 22:08

Mlátíte tu prázdnou slámu. Kdyby jste raději poslali dotyčnému kontakt na nějakého dobrého advokáta (nejraději hledače) a soudního znalce na ty sračky, co jsou na fotkách. Bláboly o absurditě a pod. mu nepomůžou.

Pesimista

04. 02. 2014, 22:09

Doporučuji shlédnout toto, pokud to ještě neznáte:
http://www.youtube.com/watch?v=5T6ImfyfvIA

chrysler

04. 02. 2014, 22:28

V médiach dnes prebehla správa o vodičovi Audi čo na prechode zabil 25 ročnú ženu a ušiel. Je šialené, že mu hrozí rovnakých 1-5 rokov naostro ako týmto dvom mladíkom! Aj tak bude ťažké dokázať, že to čo majú doma niekde sami vykopali a že to nevykopali pred začiatkom platnosti tohto zákona prípadne, že to vykopali na Slovensku. Teda ak sa sami nepriznajú.

Nýmand

04. 02. 2014, 23:51

msf... Nejsem úplnej debyl i když si to samozřejmě myslíš a snažíš se poštvat ostatní. Třeba o zákonu č.20/1987 jistě vím. Nekopu tejden. O důlních pracech taky.
Tak na co narážíš????! Vše je jen trpěno a přehlíženo!!! Jen prozatím se to neřeší pokud to neni přímo archeologické naleziště!
Tak jaké pak strašení. Vše je jen otázka času, aby se detektor stal nelegálně drženou zbraní!!!

Indyana

05. 02. 2014, 07:04

Jen k našim vodám.Trošku odbočím.Další perla nového občanského zákoníku.Nálezce ztracené věci má povinost jí vrátit osobně majiteli

cimrman

05. 02. 2014, 11:26

Doporučil bych slovenským kolegům(pokud se dokáží mezi sebou dohodnout),aby hromadně začli chodit odevzdávat po troškách měďáky,knoflíčky,patronky a všechny ty nálezy nedozírné ceny.Od všeho požadovat protokoly,zápisy a potvrzení.Pak jim to snad dojde....A nezaponěte si před tím doma uklidit

onis

05. 02. 2014, 11:43

A tohle má být co? Polícia zaistila aj dva detektory kovov, ktoré sa tiež podrobia expertíze na zistenie lokalít, v ktorých podozrivý zbieral predmety.

Honza 33

05. 02. 2014, 11:48

To je fraška chlapci.A KTĚM JEHO ARCHEO NÁLEZUM sleduju to od prvního dne a vubec se nebavim je to v prdeli , toho kluka s tím našláplim detíkem je mi líto.

Nýmand

05. 02. 2014, 13:18

msf..Tak si ho najdi ve slovnících ty chytráku!
Nechápu o co ti jde!! Velká agresivita a urážky pro jeden názor!!! Ano to je tvář českého národa a demogratický styl nové doby! Sahni si sám do svědomí jak jsi bez chybný a dokonalý. Jen tak dál

dekos

05. 02. 2014, 13:22

Akoze 1-5 rokov?? Ved za tento obrovsky zlocim si zaskuzi verejnu popravu na namesti,najlepsie by bolo polamat na kole a potom rozstvrtit FUJ chce sa mi grcat z nasich skurvenych zakonov a aj s tej udavacskej svine

cybernetic

05. 02. 2014, 16:20

Podľa Ruttkaya nepomôže ďalšie sprísnenie zákonov, práve naopak. Skôr by sa mala legislatívne umožniť spolupráca nadšencov s archeológmi. Takých, ktorí nevyhľadávajú artefakty, aby ich speňažili, ale baví ich skôr samotné hľadanie. Predmety nevykopávajú, ale len ich zbierajú napríklad z brázdy na roli. Majú prehľad o lokalitách a pohybujú sa po nich častejšie ako policajti. „Za vzor tu dávame niektoré nemecké krajiny, kde funguje akási stredná cesta. Kde sú tí takzvaní slušní zberači zakomponovaní do vedeckovýskumnej činnosti,“ dodal.

http://spravy.pravda.sk/regiony/clanok/307458-mladikovi-za-zbierku-historickych-predmetov-hrozi-vaezenie/

brd 410

05. 02. 2014, 16:48

Lubim policajny zbor SR 
...ale uz sa im polepsilo u nas,neviem ci ste pred par mesiacmi postrehli ze maju intelidentne auta!!!...konecne!-aspon nieco

tomani

05. 02. 2014, 17:20

Prepíšu sa policajné štatistiky a štát si spokojne vyberá DPH za predaj detektorov ďalej,ale o tom radšej budeme ticho, nie?

karpo

05. 02. 2014, 17:38

tomani.detektori nie je zlocin predavat,ani kupovat.ja ho mam na hladanie kablov v stenach.

karpo

05. 02. 2014, 17:39

oprava-detektory

TOLO

05. 02. 2014, 19:54

chýba foto druhej strany, či?
a s tými zákonmi a vládou je to totál na 8===)

Pesimista

05. 02. 2014, 20:43

Když nás jednou na hledání pozorovali turisté z bývalé NDR ve žlutých a červených pláštěnkách, tak jeden z nich se k nám přiloudal a zeptal se, co hledáme. Když jsem mu odpověděl, že radioaktivitu, tak odšuměl k té své turistické společnosti, něco jim řekl, všichni se na nás najednou podívali a vzápětí si dali jejich asi nejrychlejší rozchod od roku 1945. Doporučuji tento postup aplikovat i za Brnem.

tko43

05. 02. 2014, 21:40

To čo našiel ten chlapec niekde v teréne by naši archeologovia nenašli ani za milion rokov takže by to zhnilo na prach v zemi takže čo vlastne rozkradol ? Ten prach?

W650

05. 02. 2014, 21:44

"King-On-Link" má strach,proto ho také kolem sebe šíří.Strach ze ztráty moci,strach z odplaty nasraných a zubožených lidí.Principiálně stejné,na důvodu nezáleží

Nýmand

06. 02. 2014, 00:40

msf. Asi máš pravdu... Nemá cenu se plést do věcí, které jsou určeny jen pro vás vyvolené. Chtěl jsem se jen připojit, ale zjistil jsem, že raději už ne. Pokud ti vadí můj písemný a gramatický projev, tak už raději nebudu ani přispívat do Detektor revue svýma sračkama.. Nerad obtěžuji slušné lidi. Já beru lidi né podle gramatických chyb, ale jací jsou v duši. Asi to je špatně..... Tak se tobě a ostatním hluboce omlouvám za vzniklé potíže a již se to už nestane............

Sakura

06. 02. 2014, 06:58

Honza 33

06. 02. 2014, 10:21

kepák

luki87

06. 02. 2014, 20:20

Hrozi chalanovi od 1-5rokov a vyfasuje podmienku. Mojho kamosa tiez chytil archac a dostal 2.roky podmienku a zhabali mu XP Adventis II. Je to na slovensku na picu ... bohuzial ... ale Ja neodovzdam nic nikdy ... vsetci archeosi na slovensku su moji nepriatelia a hlavne zlodeji... nech len niakeho stretnem v terene ... moj kromac bude v jeho chrbte. Nikdy nic neodovzdam ... Tie krasne sekery depoty kopije a mince vase oci nikdy neuvidia ... Budem chodit po nociach a v hlbokych lesoch a viem ze nic mi nehrozi ... Nechcite ma stretnut vy kurvy skolene

mareq

06. 02. 2014, 21:06

Ahojte. Dnes bola za mnou Slovenská Televízia s otázkami oko detektoringu. Na kameru som im povedal pár slov. Viac sa dozviete v pondelok. Budem vás informovať. Neviem čo zostrihajú...

karpo

06. 02. 2014, 21:43

mareq- na ktorej tv stanici to bude?v hlavnych spravach?

fagin

06. 02. 2014, 22:01

Hnus.

Indyana

07. 02. 2014, 07:30

mareq:moc se neraduj vždy sestřihají na piču

W650

07. 02. 2014, 10:55

luki87:tak,tak,nasrat jim dobytkům despotickým !Četl jsem diskuze pod články o těch dvou klucích.Vykonávatelé státní moci dosáhli přesného opaku,než původně chtěli.Lidi nejsou vystrašení,ale ještě víc nasupení.Číší z nich nenávist k tomuto systému.Jen tak dál...

lohe

07. 02. 2014, 10:55

Hnus slizký udavačský fialový postkomunistickoslovenský.

dekos

07. 02. 2014, 14:27

luki87: Mas pravdu tiez chodim po lesoch,vyhybam sa kazdemu a na pole skocim iba za tmy nastastie je tu dost moznosti a fajn lesy. Dufam ze ten chalan z toho nebude mat väcsie problemy problem by mohol prist k "panovi udavacovi". Vidim ze stale viac plati zname: Iniciativny blbec je horsi ako triedny nepriatel.

DIMO

07. 02. 2014, 17:07

AJ na  mna volala jedna aktivna pani s  rodinkou v lese na  prechadzke policajtou pred par rokmi bol som od  nich asi 30m a  pekne sa  ujebaval na  nej ked im  udavala polohu .... no  v  lese sme nad račou :D inak k  članku: ten isty den bola aj  sprava že vodič audi zabil na  prechode mladu ženu v  košiciach a  ušiel, našli ho  po  4  dnoch a  aky trest mu  hrozi ? že až 5  rokou jak tomu detektoristovi

ENER

07. 02. 2014, 19:57

Je zbytocne sa rozculovat Nazor hlavneho slovenskeho archeologa uviedol/cybernetic/ Problemom nieje spor Archeologovia -Detektoristi. Problem je v legislative, v spolupraci, v dohovore a hlavne v nekonecnej ludskej hluposti.A tie nalezy ,, nevycislitelnej hodnoty" ,co vidime tie ma snad kazdy

mareq

08. 02. 2014, 10:39

Ahojte. Tak to už vyšlo v hlavných správach na STV1.
http://www.rtvs.sk/tv.programmes.detail/archive/4173?date=07.02.2014 (36minúta a 30 sekunda)

cesnacik500

08. 02. 2014, 23:06

Zdar CZ/SK...Ondro má tiež pravdu...doporučujem zhliadnuť http://www.youtube.com/watch?v=vTVxNX3jtx8

cesnacik500

08. 02. 2014, 23:13

Zdar CZ/SK...Ondro má tiež pravdu...doporučujem zhliadnuť http://www.youtube.com/watch?v=vTVxNX3jtx8

Augustin

09. 02. 2014, 16:04

Naozaj tragicko/humorný prípad. Policajti sú rozní. niektorí sú inteligentní a niektorí menej. Niektorí tiško snivaju o kariére ala Sherlok Holmes a o tom ako sa doma pochvália o svojom príspevku v boji s kriminalitou. V tejto chvíli i já snívam, moj sen vypadá takto: Som manzelka alebo frajerka policajta. Policajt sa mi chváli ako chytil chlapca, ktorý mal doma náboje a haraburdy vyobrazení na fotografiach. V mojom sne som zena inteligentná. Frajerovi policajtovi by som povedala: Ferko, veď takéto akcie nerobia muzi, ktorí premýslaju. Myslela som si o Tebe ze si inteligentnejsi a ze si muz! Vidím, ze Ty mas daleko od muza! Je pravda, ze bicepsy mas ako Arnoldko, ale v hlavicke... Som z Teba sklamaná, hladaj si inú súložnicu! Chytil si dobrodruzne dieťa a nie zlocinca! Ak by mal policajt inteligentú zenu...

Augustin

09. 02. 2014, 16:28

...a este dodatok: Existuje pieseň v podaní Vericha a v závere tej piesni je text: Dnes uz to vi celý svet, ze retez mravy nenapraví... Časť slovače je tak zabrzdená, ze to nevedia. Asi je to preto, lebo Slovensko ma dlhe, katolicke korene. Farar ilegalne sexuje a masturbuje a ovce drzi v zaostalosti a strachu... Starozákonny trestajuci patriarcha... Cesi nas vytiahli zo stredoveku a my slovac neoslavujeme vznik Ceskoslovenska... ondrej jajcaj podpisany i pod predoslym prispevkom

puno

09. 02. 2014, 19:06

Zdravím. Sám som zvedavý ako táto kauza skončí. Tento prípad sa môže zmeniť na precedens podľa ktorého budú naše „orgány“ riešiť iné podobné prípady. Želám si aby to  s naším kolegom dopadlo dobre. A nám všetkým ostatným želám silu na boj proti systému, ktorý takúto absurditu dovoľuje a v neposlednom rade nálezy ktoré nás potešia.

Bazmek

09. 02. 2014, 20:44

Azda admin odpustí trochu ostrejší výraz, no tu by bolo možno vhodné a na mieste zacitovať z hudobného textu H16- "Myslíš že keď ma budeš strašiť tak prestanem ? Ti j*be, to sa nikdy nestane !"

tomani

10. 02. 2014, 08:00

Jedna vec je blbý zákon a na druhú stranu chlapec zbytočne berie domov muníciu ktorá mu je na h.... a ďalší hľadá s detektorom kde ho každý vidí. Teraz bude aj obyčajný človek čo nemal potuchy čo je detektor volať políciu a bude ešte horšie .

dekos

10. 02. 2014, 09:17

Chyba je ta, ze co zakon to ko..tina Ale zase na druhej strane keby vysiel zakon ze kazdy den treba 10 minut skakat na jednej nohe nasli by sa ( a dost) sproste ovce ktore by sa opytali ako vysoko. Myslim ze priemerne inteligentny clovek vie co som tym chcel povedat.

Krupp

10. 02. 2014, 13:15

Ještě že u vás nemáte trest smrti. Za ty shnilé motyky bych jako zákonodárce neváhal.

karpo

11. 02. 2014, 09:47

aspoň to mohli nafotiť z oboch strán.kto to má takto určovať

popop

11. 02. 2014, 11:50

Je to hajzl takhle rabovat krajinu doufam ze ho zavrou na na 40 let nebo na dozivoti takovejch nalezu...otevira se mi nuz v kapce kdyz to vidim ....uz aby to zakon zakazal i tady...

Indyana

11. 02. 2014, 14:24

popop

vitav

11. 02. 2014, 16:54

popop-Až mu ty nálezy někdo ohodnotí,možná ten Tvůj nůž by byl dražší

imbusak

11. 02. 2014, 21:32

popop = hand married troll

V-2

12. 02. 2014, 09:08

Proc nekdo neda do tisku kontra clanek..jak to doopravdy je? Ja vim asj jsem naivni..sory, demokracie je stejna v SVK jako u  nas...velice smutne, ze se neozvou ani odbornici kteri by kluka zachranili..divne svedomi dnesni doby

vitav

12. 02. 2014, 10:19

Třeba odborníci tajně doufají ve stejnou kauzu u nás někdy v budoucnosti.

janjansen

12. 02. 2014, 15:56

Zakladna vec je ze ked nic nepodnikneme a budeme len nadavat - nic sa nezmeni - preto aspon takto podporte tuto peticiu :-))) diki
http://www.peticie.com/slobodne_detektorova

W650

13. 02. 2014, 21:51

"Jim" samozřejmě nejde o nějaké archologické dědičstvo (či jak to nazývají),ale o utisk a buzeraci občanů !Tady nepomůže nějaká petice,nebo zmírnění zákona.Tak to konečně pochopte!!
Hrne se to ze všech stran.Viz třeba toto:
Evropská unie: Štvrtá ríša - tzv. EU definitívne odhadzuje priehľadnú masku demokracie a osobnej slobody. Približne od roku 2016 budú musieť byť osobné vozidlá vybavené špeciálnym blokovacím zariadením, ktoré umožní polícii zastaviť ktorékoľvek vozidlo podozrivé s nezákonnej aktivity. Samozrejme, všetko pre "blaho a bezpečnosť občana"... Škoda len, že najnebezpečnejší zločinci majú pod kontrolou štátny a bezpečnostný aparát...

Krupp

14. 02. 2014, 03:00

janjansen - Každá země má nějaké problémy a starosti. Přečetl jsem si tvojí petici a dovolím si mírně nesouhlasit. Jsi li  přesvědčen a máš li  důkazy o tom že váš stát někdo okrádá , možná i archeologové nebo památkáři podej trestní oznámení. Jinak je to všeobecně používaná fráze jako nás. Stačí se kouknout na  internet.

aiwak 124

16. 02. 2014, 00:04

Ja by som to zatváranie bral z druhého konca,ešte pred zákonom o zákaze hladania som odovzdal 6000 r. starú sekerku a prevliečku z halštatu,jediné známe archeo z našej lokality,a doteraz žiadna stopa ani darovacia listina.Skrátka zlodej kričí chyťťe zlodeja.

In-zero

16. 02. 2014, 17:36

potřebují nás jako otroci a né abychom se spolčovali a brali práci
archeologum jelikož přestávají být duležití - dostaneme čipy a máme po hledání

Honza 33

16. 02. 2014, 23:05

popop-jsi srandista nebo debil

dekos

17. 02. 2014, 12:20

Krupp: To že nie sú dôkazy ,neznamená že sa nič nedeje,viď politici. Každý kradne ako straka ale všetko je v "súlade zo zákonom"

jason37888

17. 02. 2014, 13:59

znechcen tim co se tady pise,munnice se da pochopit ze to opravdu do bytu nepatri a ani nikam jinam,ale co se tyce ostatnich nalezu,sahnete si do sveho svedomi co mate doma!

jason37888

17. 02. 2014, 14:00

znechcen tim co se tady pise,munnice se da pochopit ze to opravdu do bytu nepatri a ani nikam jinam,ale co se tyce ostatnich nalezu,sahnete si do sveho svedomi co mate doma!