Úvod / Články

Nová Kerimova Tlučnice exklusivně pouze u Detektorwebu

10. 08. 2013 Autor: UC 7786× 78
Hledači velmi oblíbená Kerimova tlučnice se dočkala dalšího vylepšení, které vám ji umožní pohodlně a rychle rozkládat nejen pro příjemnější transport. Zároveň došlo ke snížení hmotnosti a je dodávaná s kvalitnější násadou. K dostání ve dvou provedeních. První varianta je opatřena kopáčem a sekerou, druhá má místo sekery bodák pro lepší práci v kamenitých podmínkách. Jedná se o univerzální oboustranný kopáč je vyvinut pro snadné vyjmutí nálezu z tvrdého podloží, s obsahem drnů, kořenů a kamení.
Obzvlášť je vhodná pro hledání v lesních porostech, polních cestách, na loukách a neoraných polích. Velice dobře se osvědčila i při hledání na polích.
Kopáč je vyroben z vysoce kvalitní manganové oceli a celkově zušlechtěn, tak aby co nejlépe odolával náročným podmínkám při kopání v podloží s výskytem kamení a nedocházelo ke zvýšenému opotřebovávání ostří. Ostří se dá bez větších problémů dobrušovat.
Naše firma tuto novou verzi dodává exklusivně jako první na český trh díky dlouholeté spolupráci s výrobcem.
Nová verze je zatím k dipozici pouze v provedení sekera/kopáč. Skladem je prvních 10 ks.

Objednat můžete zde nebo zakoupit osobně v naší prodejně.


 Autor: UC

Komentáře

schoty

30. 07. 2013, 17:59

Jo Kerimova Tlučnice je dobrej nástroj, sám jí vlastním a jsem s ní spokojen, jen se nehodí do každého terénu. Takto vylepšená vypadá zajímavě, jen ta strana-jako sekera se mi zdá moc krátká. Jen ta cena za jakou jsem jí koupil se mi zdá přemrštěná, a málo kdo si jí může dovolit. A tady na DW a LP se dá koupit levnější varianta

colerko

30. 07. 2013, 20:05

I já vlastním tlučnici ale je to přesně tak jak píše SCHOTY, proto s ním souhlasím.

zero

30. 07. 2013, 20:38

A proč jste to kupovali když je to předražený? To nepochopím.

jarrii

30. 07. 2013, 20:44

Cena je masakr. Já mam překovaný krompáč, ze špice udělaná sekera a spokojenost nade vše. Hodí se však spíše do lesa nebo tam, kde je jílová půda...

colerko

30. 07. 2013, 20:47

ZERO já jí dostal jako dárek. jinak v lese jsem sní velice spokojen, ale na pole si beru voj.lopatku.

.felix.

30. 07. 2013, 21:39

taky ji vlastním a spokojenost. No ta cena, ... ale mám ji celej život.

Rozum

30. 07. 2013, 22:23

Kluci usaty cena je jedna vec a ucelnost je druha vec.Ja ji treba nemam protoze to s ni neumim a mam strach ale pokud bych ji chtel a mela by vydrzet jako ze asi vydrzi tak bych tech par Plzni ozelel a setril.

marczus

30. 07. 2013, 22:54

cena neodpovyda.by mela stat do 500kc.pak neni problem

Tonyxxx

30. 07. 2013, 22:54

Za ty prachy zlodějina a šunt jsou lepší řešení asi o 1000kč méně.

Tonyxxx

30. 07. 2013, 22:56

Je to na cenu zloděje roku 2013!!!

Tonyxxx

30. 07. 2013, 22:57

Za ty prachy zlodějina a šunt jsou lepší řešení asi o 1000kč méně.

Swoop

30. 07. 2013, 23:24

Pěkná je vo tom žádná, ale zůstávám u svého Swoopova kopátka

Coltik1

30. 07. 2013, 23:37

ta cena je opravdu řacha...no jó podnikatel je dnes každý

Pepanhaban

31. 07. 2013, 00:43

Kerimova tlucnice,strcte si ji komercne nekam. .nejde o cenu,respektive strčte si i ty idiotsky rycky nekam. .to vam nestaci,obycejna motycka svarena doma?komercni idioti????Souhlasim s Jarriim Promin UC,ale je to komercni kram Pokud nekomu vyhovuje,nemam nic proti,ale ruku na srdce,hlavu na spalek

Pepanhaban

31. 07. 2013, 00:50

Ještě jedna věc,opravdu by se mi chtelo kopat každý signal ryckem ze ctyr stran jako idiot,taky to po vas suprove vypada IDIOTI Jen muj soukromy nazor Nic ve zlem chlapy,damy ju 

armon

31. 07. 2013, 07:09

Nástroj je to určitě dobrý , ale zůstanu u svého samodomo kopáče , pro mne hledání není o tom natřásat se s nejlepším detektorem a nejdražším vybavením v nažehlených maskáčích po různých soutěžních polygonech.

kim

31. 07. 2013, 08:43

hezké potřeboval bych novou,ale drahé

Backwood

31. 07. 2013, 08:55

Proti gustu žádnej dyšputát, jak se dříve říkávalo, ale já jsem spokojený s fiskars rýčem...
PEPANHABAN jdi si vylévat srdíčko třeba na novinky.cz hulváte...

Backwood

31. 07. 2013, 08:56

Proti gustu žádnej dyšputát, jak se dříve říkávalo, ale já jsem spokojený s fiskars rýčem...
PEPANHABAN jdi si vylévat srdíčko třeba na novinky.cz hulváte...

honda2

31. 07. 2013, 09:01

1250, to je pro hodně lidí dost peněz.
Ale na odkaz nekoukne nikdo. Ta kočena na poslední fotce je jako bonus.
No ale dát 30 kousků za deuse, tak se 12 stovek ztratí. Nebo to nadhodit před rodinkou a je pěkný a praktický dárek k narozkám.
Mě osobně by vadila ta délka. Držet ji stále v ruce unaví a do poutka je to dlouhé.

hypo1

31. 07. 2013, 10:35

Je příliš levná, měla by stát 10 000 Kč, pak bych si jí možná koupil, spíš by byla ještě lepší za 12 000 Kč a moh by na ní bejt vyrytej nápis KT 2013 a pro válkaře pod tim malej hákáček, ale ta by pak stála 18 000 Kč nebo by mohla bejt součástí akčního balíčku s XP DEUS za pouhých 120 000 Kč jen pro ty nejhledačovatější hledače, co jsou fakt chytrý!

armon

31. 07. 2013, 11:03

hypo1 - Ten akční balíček bych bral , ale jen s nášivkou DW přes celý záda.

kim

31. 07. 2013, 11:07

Trošku odbočím armonuv příspěvek spustil asociaci.
Potřeboval jsem k novému detíku dohledavačku.Jen že zvyk je železná košile. A tak i když ji mám u pasu vždy se chvilku trápim, než to najdu nebo než si na ní vzpomenu.Kámoš mě včera řiká :Ty ji nepouživáš?aby sis ji nepoškrábal?To ti je k hovnu. Když sis ji u Mirka kupoval měl sisi radši za to koupit štos samolepek detektorweb.

Krutor

31. 07. 2013, 11:10

Pro rejpaly, kterým se zdá cena moc velká!

Cena odpovídá výrobní technologii, množství výrobených kusů, materiálu, 21% DPH, marži obchodníka, zisku výrobce atd. Cena není vysoká, pouze naše platy a hodnota české koruny se neustále díky inflaci snižuje. Nestěžujte si na cenu, ale na to, že nám bankéři a naše vláda vytvářením inflace a neustálým snižováním platů, zvyšováním cen a tedy snižováním životní úrovně a tedy i celkové ekonomiky založené na spotřebě ničí život a budoucnost! V ceně to není. Kdybych nebyl příznivec polních lopatek, tak bych si ji pořídil, ale nevyhovuje mi. Jinak na ni nemohu po technické stránce říci křivé slovo. Je to prověřená konstrukce a výrobce neustále něco vylepšuje, má kontakt se zákazníky a tak nevidím důvod snižovat jeho dílo. Hodnoťte věc, ne cenu.

Pesimista

31. 07. 2013, 11:11

Kdyby se prodávalo samostatně jenom to železo a stálo by do 400, tak bych si ho koupil a navařil na trubku.

UCAdmin

31. 07. 2013, 11:11

A českej pepík pláče, přátelé omlouvám se za tento začátek, ale prostě já vám nerozumím. Jestli se vám nelíbí nebo se vám zdá drahá tak mám pro vás zcela jednoduchou a jasnou radu NEKUPUJTE si ji Nejsem jejím výrobcem, pouze prodejcem a nemáme na tom žádný šílený zisk. Je to velmi kvalitní nástroj, který obstojí v tom nejtěžším terénu. Pakliže mám kamaráda, který mě z toho co se mu válí doma něco povaří za flašku rumu tak je to fajn. Tohle je manganová ocel a celková výroba je značně technologicky náročná a samozřejmě i časově. No a její dle mého názoru její kvalitě odpovídá. Myslím si, že tato nová verze je nástroj, který už bude dotyčnému sloužit mnoho let. A uvědomte si, že jen DPH, které se z ceny odevzdá státu je 217 Kč a i přes její cenu je o ní velký zájem takže asi tak špatná nebude Dokonce i naše konkurence, když se jí snažil zničit o skálu prohlásila: Z čeho to ta pý.. dělá, že to nejde zničit

Takže ať nám to kope a každému s tím co mu nejvíce vyhovuje - stejně budeme plakat, že je drahej chleba

kim

31. 07. 2013, 11:14

Uc:...........stejně budem plakat že je hov.o najdem..

zero

31. 07. 2013, 11:56

No mezi námi- mě na tom vadí jedna věc. A to je to, že se z lidí dělají blbci. Žádný Kerim, jehož jméno toto nese, ani pravý výrobce, nevymysleli zhola nic nového. Stejné nástoje se pod názvem sekeromotyka vyrábějí všude možně. A světe div se- cena je míň než polovina tohoto zázraku.


Už u prvních typů se tu hlásalo, že je to výrobek ryze pro hledače, pro ty správný kamarády a je vyroben a vyvinut jenom zcela pro ně za kamarádskou cenu+- 1200,-

Nezlob se Uc ani nikdo ostatní- to je pěknej blábol a hraní na kamarádskou strunečku.

Výrobce se ohání tím, že má vysoké náklady a proto musí výrobek stát tolik.
Tak proč to dělá? Já vím z lásky k nám.

No je to tak jak jinde- stále o komerci. Proč bych si kupoval stejnou věc levněji když ji mohu mít od těch echt správných prodejců několikanásobně dražší.

Inu to je každého věc za co utratí.

Nezlob se UC, ale tak to je. Máš tu bloknout diskusi pokud nechceš slyšet negativa.

nový

27. 01. 2024, 09:57

Kerim nikdy a nikde neřekl že to vy myslel.

Marouš1

31. 07. 2013, 12:31

Však si to kupovat nemusíte, stejně jako si nekoupíte Ferarri nebo drahej chlast, nebo drahý odznak do sbírky. Já nic takového k životu nepotřebuju, mám vlastnoruční svařenec a používám ho 10 let.

DUTMAN

31. 07. 2013, 12:51

Zero ale Tars to dělá v tak malém nákladu že cena stejně nemůže být jiná.Nijak ho nehájím jen konstatuji.A na 100% to také nebude jeho zdroj obživy.Spíše je to pro ty kluky kteří nemají jinou možnost jak si něco zbastlit doma.To že jsou mnohem levnější kopáčky na trhu je fakt a každý si může vybrat dle své finanční možnosti.Tak že i udaná cena u kerimovky je irelevantní vzhledem možnosti výběru.Nejsem tak bohatý abych si mohl kupovat levné věci.Jen tak pro pořádek ani já jí samozřejmě nemám protože mám ty samé možnosti jako Tars.Prostě si jí udělám sám. .

maraxp

31. 07. 2013, 13:20

to je pokaždé když se tady objeví tlučnice.Tars to tady jasně vysvětlil jak se věci mají a nikomu to nevnucuje.Prostě když se mi zdá drahá nebo na ní nemám tak proč se k tomu vyjadřovat...
Pro nováčky kterým ještě nestačil zaschnout nick a nejvíc mají potřebu se tu vyjadřovat bych doporučuji si přečíst tuto diskusi
http://www.detektorweb.cz/index.4me?s=show&i=27701&mm=1&vd=1

UCAdmin

31. 07. 2013, 13:46

zero - však má každý volbu výběru. Ale např. klasická sekoromotyka pro lesáky - jednak není z takto kvalitního materiálu, je daleko těžší a hlavně její motyka je příliš krátká na to, aby se s ní dala vykopat hlubší díra. Ale prostě každému sedí něco jiného a kdo chce tak si jí koupí - nejčastěji to jsou lidé co ji viděli u kamaráda a vyhovuje jim. A kdo nechce tak nekoupí a používá to co mu sedí. Mě např. nejvíce vyhovuje ten největší rýč od Fiskarse. Takže asi tak ;)

Chose780

31. 07. 2013, 13:48

1200,- se dá prochlastat za večer a lidé to kolikrát oželí ..... ať si opravdu každej koupí co chce!!

Miky von Leitmeritz

31. 07. 2013, 14:31

Já viděl svý....po přeseknutí kořenu o průměru 20 cm na dvou místech, byla tlučnice zralá na odpis. Tak bych se tu tou chválou o nezničitelnosti moc neoháněl Možná že nová verze bude opravdu věčná a odolná i  atomovýmu výbuchu. V tom případě by vůbec nebylo od věci, aby výrobce, za ty prachy, garantoval doživotní záruku.

kote

31. 07. 2013, 14:46

já jsem lopatovej...

colerko

31. 07. 2013, 14:59

Tady se řeší nějakých 1200Kč a pan generální ředitel ČD dostane odstupný jenom 12 melounu, to by jich bylo.

hypo1

31. 07. 2013, 15:47

Miky von Leitmeritz: Vůbec jsi nepochopil celou tu filozofii! O peníze tady vůbec nejde. Podle vyjádření Tarse se v letech 2007-2010 prodalo 400 kusů Kerimových tlučnic, což je 1250 Kč x 400 kusů = pouhých 500 000 Kč. Za půl mega si dneska nic nekoupíš!

Materiál je nezničitelný, protože je do něj přidávána magická esence kamarádství, lásky, dobra a taky trocha toho instantního hledačského štěstíčka. Kvalitu garantuje sám Velký Mrcas, takže tady moc nedržkuj jinak už nikdy nic nenajdeš!

Ferona

31. 07. 2013, 17:23

hypo a další klasická česká reakce.
proč to neni za dvě stovky? Franta z dílny řikal že se to dá vyrobit za míň a ten to musí vědět! Jak si dovoluje obchodník chtít vydělat? Neskutečný! A ještě nám to tady nutí a musíme to kupovat a reagovat!

kote

31. 07. 2013, 18:57

Objevil se článek o tom jak si takovou udělal hledač doma a na to se tu objeví reklama na Kerimovku. Jde o obchod o nic víc, tak nevim proč je tu taková vášnivá diskuze.

nový

31. 07. 2013, 21:23

nechte samolybého ješitu na pokoji,chce slyšet pozitiva a ne negativa

mnarek

31. 07. 2013, 23:03

ja vam dam neznicitelna techto drevenejch picovin znicim kolik chcete,jedine celo kovo domo, zdar

delixxl

01. 08. 2013, 08:33

člověk se musí o5 zhnusit nad tou závistí co tu vládne . pivo si taky málokdo vaří doma,ikdyž půlitr vyjde na pár haléřů.Zase si musím říct,že musí 2-3 generace po komančích vykapat,abychom se zbavili toho věčného ZÁVISTIVÉHO stigmatu......

Bonnie a Clyde

01. 08. 2013, 08:41

Trochu smutný Peťo že? Jinak dobrá práce, dík. Těším se až ji budu moci prubnout.

delixxl

01. 08. 2013, 08:46

" Pane bože zdechla mi koza... " a chceš novou?ptá se bůh" Ne,chci aby sousedovi zdechla taky ... "

Miky von Leitmeritz

01. 08. 2013, 09:04

Delixxl - To je zvláštní kolego, po přečtení celé diskuse, mi ani v jednom případě nepřišlo, že by tu někdo někomu něco záviděl. To je tak, když tu na DW někomu dojdou argumenty, tak se zpravidla ihned začne ohánět závistí. Bohužel, svobodu projevu (alespoň částečnou) máme v ústavě. Mě se osobně se spíš zvedá kufr z toho řiťolezectví.

delixxl

01. 08. 2013, 09:09

Miky - po přečtení celé diskuze ,a je tom už několikátá o tlučnici,jsem došel k tomu,k čemu jsem došel. Svůj názor ti nevnucuji.Sám používám vojenskou lopatku a měnit nebudu.

cortes

01. 08. 2013, 12:19

Měl jsem ji,když začala a musel jsem máčet ve vodě.
Mám ji i teď se záštitami a to už pár let,když vydržela karpaty,vydrží vše.
ps,hned od začátku ji mám zkrácenou a spokojenost.
Ale je pravda,že jsem ji dostal výměnou,bych asi ty peníze nedal--))
S draperkou gut.

pliza27

01. 08. 2013, 13:16

kdo chce ten koupí já osobně používám prastarou motykosekeru, je už díky tomu, že jsem s ní zasadil pár desítek tisíc stromků tak zbroušená, že je lehoučká, ale stále ještě pádná na tu naší kamenitou zem tady na severu.
Jen malou poznámku ke Kerimce. Nestálo by za úvahu udělat tu sekeru zkosenou, jako je to na motykosekeře? Lépe se s tím pak seká jak drn, tak kořeny. Člověk se nemusí ohýbat aby šlo ostří kolmo na drn, jen musí být v úhlu od kopáče né k němu.

kim

01. 08. 2013, 14:20

pliza27:spiš by bylo dobré kdyby byla širší.

krtek joy

01. 08. 2013, 18:59

Nic proti tomu ale chtěl bych vidět průměr díry s tímto nástrojem když bch musel kopat půl metru hluboko v sypké půdě.Rýč je pro mně lepší nástroj a stojí 150kč.

hac

01. 08. 2013, 21:16

Jedině DRAPER

marczus

01. 08. 2013, 22:13

jj krutor ma absolutnni pravdu.souhlasim s nim)

marczus

01. 08. 2013, 22:20

koupim jen to zelezo za 600.tu nasadu si nechejte)

tars

01. 08. 2013, 23:16

náhradní násada je za 200,- takže budeš muset na to železo přihodit

Jo pánové když si přečtete moje přízpěvky,tak je to furt to stejný akoráte nick se změní.

Ahoj Karle,zítra ji budeš mět možnost prubnout,vezmu ji k Bohoušovi,myslím že to je frajeřinka.

Jirko jenom Tě upřesním,ty bys za to ty peníze nedal,protože je nemáš neb je potřebuješ pro svoji rodinu,směna byla protože si tě vážím

pliza27

02. 08. 2013, 05:25

krtek joy to je jasný, že do sypkého a na políčka je rýček lepší, do lesa a na louky kdejsou kořeny, kamení a starý drn, tam je zas lepší takovýto nástroj Tam by si se rýčkem zbytečně nadřel.

kim

02. 08. 2013, 07:32

tars :
stale používám tu tvoji osobní cos mě tenkrát dal za tuprvní verzi.Jen poslední hledáni mělo fatalní dopad na ty šroubky co ji drží.ALe jinak nezničitelný stroj.

snowfell

02. 08. 2013, 09:07

Já mám mamku, když si u Čangajška nechá udělat ty plastvý drápky tak hrabe jak krtek, a nic nepřekopne.

cortes

02. 08. 2013, 09:58

tars-To jsem rád chlape,taky si tě vážím že jsi něco udělal,vytvořil,ale stejně bych nedal.
Taky jsi za ni dostal co jsi chtěl kamaráde...Zadarmo nebyla.
Takže jsem ji vlastně koupil--)))
Jsem s ní spokojený,ve spojení s lopatkou paráda.
Ať se daří

tars

02. 08. 2013, 09:59

kim:
šrouby to bylo slabé místo,tet jsem je u verze s bohcem nahradil kalenýma nastřelovacíma hřebíkama 3,8x42mm,akorát se musí srazit podložka,to by pak mělo bejt dobrý až do smrti.Pokud se nepletu tak Mirek by měl mět tetkom někdy sraz u nás na Moravě,tak hřebíky vezmu sebou a věnuji ti zepár,pak se to jen přerazí a bude to dobrý,samože ti co tam budou mět KTéčka s touto verzí,tak i těm ty hřebíky dám.Akoráte mě někdo musí informovat kdy ten sraz je abych si mohl naplánovat volno

tars

02. 08. 2013, 10:07

ahoj Jiří,ano máš pravdu vlastně jsi ji koupil,akoráte jsme museli stanovit aktuální kurz k již neplatné měně,tož se někdy vokaž s tou moji nevěstou

cortes

02. 08. 2013, 10:21

tars- Pravdu díš chlape.Já mám verze šroub a slouží dlouhá léta.Si pamatuju jak se čertil,když jsem si pokrátil toporo
Joo když bude cesta kolem,rád tě po letech zase uvidím.

nový

02. 08. 2013, 11:13

Miky von Leitmeritz

mondos

02. 08. 2013, 14:12

bohužel, velká spousta lidí si neuvědomuje že polovičku peněz, které na ně vynakládá jejich zaměstnavatel sežere stát. Zaměstnavatel zaplatí 1330 Kč, vy dostanete tak 700. Když s těmi 700 Kč vyrazíte k pumpě a nakoupíte za všechno benzín nebo naftu, tak dáte státu možná dalších 400 Kč, nevím přesně. No a potom s těmi penězi, co jste nacpali státu a mohli je namísto toho hodit klidně do kanálu hospodaří různí mafiáni typu Kalouska, Béma, Vondry a nebo mafiáni, kteří jsou na ně napojení typu Janouška, .... a potom jsou tu ještě další tisíce parazitů, jako třeba celý bankovní systém.......A všichni lidi se tváří, jak je to úžasnej demokratickej systém a drží hubu a krok.... protože to je to jediné, co my Češi umíme opravdu dobře: držet hubu a krok a lést někomu do prdele

džingis

02. 08. 2013, 14:14

Kerimovku používam už minimálne 4 roky v kuse, prešiel som na äu cez poľnú lopatku všetkých druhov, motyčky, a doma vyrobený krompáčik z listového pera. Viackrát bola v ťažkom skalnatom teréne kde sa kopalo aj týžde v kuse , nikdy ma nesklamala, spočiatku sa mi zdala dlhá, ale zvykol som si, Na taktickú vestu som našil pevný úchyt, a tak ju mám vždy pri ruke. Je pravda, že ľavačka mi mimoriadne spevnela, lebo kiopať s ňou jednou rukou, keď v pravej držíte mašinu, dá chvíľu zabrať, ale potom je to super. Na koreňoch nemá chybu, v prípade núdze sa dá s ňou zoťať aj strom alebo naštiepať drevo na oheň, či urobiť triesky. Presekával som s ňou aj reťaz a oceľové lano, keˇ)d bolo treba. Ostrie sa dá nabrúsiť v pohode aj v teréne. spočiatku sa kpo dvoch rokoch cchela vykývať násada, ja mám mosdel zo samorezkami, ale teraz som to vyriešil zalepením montážnym lepidlom typu Patex, a už neriešim nič. V ťažkom teréne mi pomáha aj na podopieranie, rozmýšľam už dlhšiem, že je na spodu opatrím okovaným koncom. Tak som si na ňu zvykol, že som sa po ňu už viac krát vracal, tam, kde som si ju zabudol. Nekopem na lúke, a ak idem tam, kde je luka, piesok a podobne, pribalím si lopatku. Každý máme iné skúsenosti, ja nehodnotím cenu, ani komerciu, hodnotím len to, čo som s ňou zažil, a kde všade kopala. Nebojím sa s ňou odvalovať aj metrákové balvany.ak je pod nimi pekný signál :-) Kto ma pozná, tak vie, že nerobím nikomu reklamu, a keby tu bola nejaká diskusia o XP-ečku G-maxovi, tak by bol asi prekvapený, aké by bolo moje hodnotenie, ale tiež len vychádzam z trojročnej praxe s ním. Takže toť vše. A keby som na nový model mal, alebo by moja už bola fatálne zničená, tak by som šiel do sdruhej, aj keď sú určite lacnejšie, ľahšie, a podobné lepšie kopacie nástroje. Všetkým pekné signály . Džingis P.S. A sorry za chyby

Kalich68

03. 08. 2013, 18:33

Kerimovku mám cca čtyři roky a je to nástroj který nemá chybu.

nový

04. 08. 2013, 08:29

mondos
ano přesně tak

sahin11

04. 08. 2013, 12:38

Ja používam už 4 roky Najväčšiu špicatú Fiskarsku. Keď som bol raz s kámošmi na hľadačku v Třebíči, ta sa rehotali, že čo to so sebou vláčim! A keď som ich videl, ako pri každom signáli padajú na  kolená so svojimi lopatkami, myslel som si svoje. Každému, čo jeho je! Takže, keď na to nemám, tak to neriešim. Je to proste trh, ktorý ponúka cenové relácie a výrobky pre rôzne sociálne vrstvy. Takže každý si nájde to svoje, na čo má.

kim

05. 08. 2013, 14:01

tars

tars

06. 08. 2013, 14:57

už pár dnů se neoběvil žádný sračkový příspěvek,asi si pánové nejprve přečtou diskuze v mých příspěvcích,což je dobré zjištění,takže si myslím že bych Vám mohl doplnit pár informací k tomuto nástroji.

Sice UC píše že ji po hledání lze snadno rezebrát a vložit do batohu pro příjemější transport,ano dá se i tak,ale tohle bych vyloženě nedoporučoval,uložení násady a motyky je sice oválný kužel,stejně jako u krompáče,leč při nasazení a kopání se samovolně nalisuje motyka do násady,takže při následovném sražení motyky může dojít k rozštípnutí násady i když by se třeba násada nerozštípla,tak při rozebírání dojde k vymačkávání dosedací plochy násady a posléze k možnému hýbání motyky,osobně doporučuji motyku naražte na násadu a nechte ji naraženou,pokud násadu při kopání poškodíte,nebo při páčení ulomíte,tak pak teprve motyku sražte z násady,je to stejný jako u krumpáče,nikdy jsem neslyšel že by kopáči sráželi násadu když mají díru hotovou,každopádně pokud budete šetrní na tento nástroj tak Vám motyka bude léta sloužit ku prospěchu.Oválné kuželové uložení je pouze ztoho důvodu aby jednou provždy vyřešilo problém s možným vykláním,či uvolňování násady,pak to při hledání akoráte tak rozptyluje,tohle je pevné a dosmrti,mimochodem jenom na tomto oválném kuželu jsem ztrávil 14 dnů ,osobně jsem zvědavej jak se to bude chovat v praxi,ale to se dozvím nejspíš až za rok.Na tomto novém KTéčku jsem po chvilkách pracoval již od prosince,jak jsem již mockrát psal že to je pro mě pouze koníček který mě neživí,takže sice na mě všichni prodejci tlačily a i když byly motyky již dva měsíce vyprodány a já se musel furt omlouvat že nemám,tak si myslím že to dopadlo velice dobře a tento nástroj bude snad už konečná forma letitého bádání.Co se týče verze s bodcem,tak tady jsou zatím skladem verze uložení zálévané v polopružném polyuretanu,jednak jich je celkem dost skladem,ale to by ani tak nevadilo,spíš počkám s další verzí až jak dopadnou zkoušky v terénu s touto novou verzí uložejí.
At Vám to přátelé slouží dle Vašich představ

sokol31

08. 08. 2013, 08:46

HOŠI HOŠI .....A CO ROVNOU SKLÁDACÍ BAGR ....CO SE VEJDE DO BAGLU .....

kebabJm

11. 08. 2013, 22:35

můj názor: vyhozené peníze

tesag

12. 08. 2013, 18:58

můj názor: prodejce si namastí kapsu asi tak o 300%

tars

12. 08. 2013, 19:06

pokud máš zájem znát i můj názor,tak koukni na mé přízpěvky,podobných fundovaných názorů tam najdeš spousty,až se z toho chce zvracet,chytrolínovat popliváním výrobku druhého jsou zde snadno získané medajle k příspěvku.
Znáš cenu vyhozených peněz ? Běž do prvního obchodního domu a kup si něco drahého a věř temu že z té částky jsi nenažranému prodejci co vlastní ten obchod zaplatil 40% , anebo podívej se kdekoli na dloubátka,kopátka na hledání a porovnej cenu s tímto o kterým tvrdíš že jsou vyhozené peníze,anebo pokud jsi už starší tak si spočti předběžné výrobní náklady na detektor za 40 tácků a zjistíš že v objemu co se vyrábí by měl stát včetně distribuce k zákazníku o 2/3 méně,tady nefnukáš že jsi vyhodil peníze ? Asi ne,že-jo,tahle ta motyka je to co je poruce a at je to sebelepší a výroba sebenákladnější tak je vždy lepší na to nakydat sračky,to je hnedle človíček boreček.Víš chlapče uvedu malý příklad,v sobotu byl u mě jeden prodejce se svým zákazníkem měřit citlivost a dosahy nových detektorů,ukecal mě abych mu prodal tento šunt který dle tebe jsou vyhozené peníze,měl i tu možnost se podívat na celou výrobu těchto šuntů,v neděli a dnes byl s ní hledat,no a před chvilkou mě telefonoval jak je to úžasný nástroj a že je rád že konečně koupil něco co má tu hodnotu kterou za ní zaplatil.
K tomuto článku vesměs přispívají podobní odborníci jako ty,leč kolik je zde zkutečných uživatelů co stímto nástrojem i když bych řekl předchůdcem této verze mají nakopáno,tak raději mlčí,než se dohadovat s blbci,oni narozdíl od vás věděj své a věřím že nelitují peněz které za to dali,neb se jim tato investyce vyplatila.

Takže drahý KEBABJM přečti si sračky co k tomu stejní frajeři napsali v mých příspěvcích,snad možná pochopíš s čím si přispěl do mlejna,jinak pokud očekáváš medajli za svůj duchapřítomný komentář tak tady ji máš,jsi u mě borec

A koukám že další to rozčísnul duchapřítomným přízpěvkem.Takže i pro tebe TESAG tohle platí.Pro jistotu i tobě medajli

hoši oba dva jste prostě borci,jojojo hezky jste mi to nandali

Kobra

13. 08. 2013, 21:46

Kerimka není špatná,jen topůrko na ní stojí za prd,loni jsem jel na dovču na 14dní,že si zahledám a hned druhý den prasklo,tak jsem musel odhledat zbytek dovci se zbytkem topůrka,hrozná otročina.Známý umělecký řezbář mi udělal nové a je to super.Totˇ jen můj osobní názor na kerimku.Před tím sem kopal krumpáčem,je sice těžký,ale téměř nezničitelný.

kebabJm

13. 08. 2013, 22:10

tars: nemám potřebu tě nazývat chlapcem ani blbcem ( jako nazýváš ty mne) ani s tebou diskutovat. A mysli si co chceš.

tars

14. 08. 2013, 00:12

je obrovská chyba dávat jakýkoli výrobek od kohokoli k dispozici do diskuze,může být jakkoli dobrý,jakkoli výrobně či technologicky náročný,vždy se najdou individua kteří to pohaní at cenově či kvalitou,proto jsem po zkušenostech nechtěl k tomuto modelu dávat jakýkoli příspěvek,ale pokud se plive po mé práci,tak nemůžu nereagovat,navíc když vím co to dalo za úsilí,nechat kus dobré práce kritizovat od náctiletých dětí v horším případě od dospělých co celý život nic pořádného nepředvedli než pouze chytrolínovat,vést se s kolektivem a sem tam prohodit něco chytrého,každý by si měl něco zkusit vyrobyt a pak dělat moudrého.



kebabJm:podívej tet jsi uraženej,neb jsem se Tě dotknul,dobře omouvám se,ale vysvětli mě v čem jsou vyhozené peníze ? V tom že s touto motykou můžeš mlátit bez větších následků do kamenů,délka násady umožní vytvořit natolik velkou kinetickou energiji že usekneš bez větší námahy jakýkoly kořen či stromek,že si dokážeš vyčistit křoví v kterým máš zajímavý signál,bez větší námahy vykopeš hluboký signál v cestě tvrdé jako skála,dokážeš ho vyrobyt levněji,prosím Tě ukaž mi jediný nástroj který snese takovou zátěž na ostří,s tím že tu díru neodobáváš malou motyčkou v jedný ruce,u tohoto se kope obouruč a ono to kope a díra je celkem hned.Prosím Tě ukaž mi kde jsou tady vyhozený peníze.Já je prostě nevidím a ani mi nejde o to že si můžu myslet co chci,já si nemyslím já bohudík vím,chceš to vědět taky ? Můžeš,každý může vědět a vidět,stačí se se mnou domluvit předem a může vidět jak se dělá KTéčko a pak bude vědět proč to stojí dvanáct stovek.
Ještě bych si neodpustil maličkost,kdybys mě nazýval chlapcem,měl bys svým způsobem pravdu i když mi klepe na dveře půl století,tak se stále chlapcem cítím,s tím blbcem bys to měl horší,musel bys předvésti lepší výrobky a vědomosti v oblasti strojírenství,než mám já,samože vytvořené vlastní rukou,ale i to není nemožné,pár lidí znám co dovedou víc a od těch mi přezdívka blbec nevadí
navíc máš pravdu ani já nemám potřebu diskutovat

Kobra: ano může se stát že u předchozího modelu se ulomila násada a pak bylo hledání peklem,proto jsem vytvořil tuhle verzi,tady už peklo není,ano pokud někdo zručný jako tvůj řezbář udělá násadu přesně na míru tak budeš mýt dosmrti pokoj,to železo přežije takřka vše,sériově vyráběná násada je lepší než žádná,ale sem tam se může stát že stojí za...,tet je uložení jako u krompáče a bude pokoj.

bibina

15. 08. 2013, 23:45

Právě jsem se vrátil ze Slovinska, kerimovka se osvědčila i v krasu a ti co to tam znají, tak ví o čem píšu. Tars máš můj obdiv, na rozdíl od spousty bolševickej jelimanů jsi se pustil do podnikání se všemi riziky. Nenech se otrávit těmi žvásty. Pokud tvůj výrobek někomu nevyhovuje, tak ho nemusí kupovat, pokud má někdo kecy na cenu, má možnost vyrobit a následně prodat něco lepšího a lacinějšího......